Muhteşem Yüzyıl dizisi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Tarihimizi aşağılamaktadır ve kaldırılmalıdır (6496) (%76,424)
Sadece bir senaryodur ve yayına devam etmelidir (1839) (%21,635)
Fikrim yok (165) (%1,941)

Yorumlar

   
İsim:
E-Mail:
Şehir:
Mesaj:
 
İsim: Mehmet-Ali Bal | Tarih: 12.04.2013 15:42:57
MERYEM ÜZERLI WENN DU DAS LIEST ICH WÜRDE ALLES GEBEN DICH EINMAL IN ECHT ZU SEHEN UND EIN FOTO MIT DIR ZU MACHEN ICH LIEBE DICH DU BIST DIE BESTE SCHAUSPIELERIN SCHÖNE GRÜßE AUS KASSEL <3
İsim: SÜMEYYE | Tarih: 12.04.2013 15:42:33
KESİNLİKLE KINIYORUM.RESMEN TARİHİ ŞAHSİYETLERE İFTİRA ATIP HAKLARINI İHLAL EDİYORLAR.MİLLETE ECDADIMIZI YANLIŞ TANITIYORLAR.ALLAH ÖBÜR DÜNYADA BUNLARIN HESABINI SORACAKTIR.O İFTİRA ATAN KİŞİLEREDE HAKLARINI HELAL EDİP ETMEYECEKLERİ SORULACAKTIR.BU DÜNYADADA BAŞBAKANIMIZIN DEDİĞİ GİBİ YARGIYA SESLENİYORUM.ÖZELLİKLE RTÜK'E.
İsim: SÜMEYYE | Tarih: 12.04.2013 15:42:33
KESİNLİKLE KINIYORUM.RESMEN TARİHİ ŞAHSİYETLERE İFTİRA ATIP HAKLARINI İHLAL EDİYORLAR.MİLLETE ECDADIMIZI YANLIŞ TANITIYORLAR.ALLAH ÖBÜR DÜNYADA BUNLARIN HESABINI SORACAKTIR.O İFTİRA ATAN KİŞİLEREDE HAKLARINI HELAL EDİP ETMEYECEKLERİ SORULACAKTIR.BU DÜNYADADA BAŞBAKANIMIZIN DEDİĞİ GİBİ YARGIYA SESLENİYORUM.ÖZELLİKLE RTÜK'E.
İsim: SÜMEYYE | Tarih: 12.04.2013 15:42:33
KESİNLİKLE KINIYORUM.RESMEN ECDADIMIZA İFTİRA ATIYORLAR.HAKLARINI İHLAL EDİYORLAR.SONRADA NEYMİŞ EFENDİM SANAT DEYİP İŞİN İÇİNDEN ÇIKIYORLAR.BAŞBAKANIMIZINDA DEDİĞİ GİBİ YARGIYA SESLENİYORUM.ÖZELLİKLE RTÜK'E
İsim: SÜMEYYE | Tarih: 12.04.2013 15:42:33
'BU DİZİYİ KINIYORUM.'RESMEN TARİHİ ŞAHSİYETLERE İFTİRALAR ATILIYOR.BAŞBAKANIMIZIN DEDİĞİ GİBİ YARGIYA SESLENİYORUM ÖZELLİKLE RTÜK'E
İsim: Sümeyye | Tarih: 12.04.2013 15:42:33
Resmen dizide canlandırılan gerçek hayatta yaşamış olan ecdadıdımıza iftiralar atılmaktadır.Başbakanımızın dediği gibi yasaya sesleniyorum,özellikle RTÜK'e.
İsim: ilknur | Tarih: 09.11.2012 11:42:20
1-Hüüremi Çok Seviyorum
2-Düşmanlarından Nefret Ediyorum.
3-Firuzeyi sevmiyorum.
4-Ölmesini İstiyorum Cansu Derenin
İsim: yasemin | Tarih: 09.11.2012 11:42:20
bir dizi izliyorum sadece bu dizi ve sadece ben eksiğim burda bende rol alsam çok daha güzel olurdu bence .oynamak istiyorum bu dizide
İsim: demet | Tarih: 29.05.2012 17:46:04
kesinlikle bayılıyorum severek izliyorum hürremi çok seviyorum mahi devranvegülşahtan nefret ediyorum....
İsim: gizem | Tarih: 26.04.2012 12:14:53
ben muhteşem yüzyılı çok seviyorum.ve muhteşem yüzyılda oynamak istiyorum.
İsim: tarık karadeniz | Tarih: 07.02.2012 22:44:36
'Tarihten ilham alındı' bahanesiyle gerçekten yaşamış kişiler tahkir edilemez.Türk ceza kanununun 130. maddesine kesinlikle aykırıdır.
hayali roman kahramanları konu edinilseydi, aykırı olmazdı
İsim: dilan | Tarih: 19.01.2012 15:58:47
çok güzel bir dizi çok seviyorum fanatiğiğim resmen hele hürreme aşığım ben yhaaaaa :)
İsim: afk | Tarih: 19.01.2012 16:01:31
osmanlıda hürremin gerçek resmine baksınlar memeleri o kadar açık mı millet geri
İsim: FATMA KÜÇÜK | Tarih: 19.01.2012 16:01:04
DİZİ KALDIRILMALIDIR ECDADIMIZA HAKARET EDİLİYOR....
İsim: muhittin küçük | Tarih: 19.01.2012 16:00:27
OSMANLILAR RENCİDE EDİLİYOR. BU DİZİ DERHAL KALDIRILMALIDIR..............
İsim: cıhan | Tarih: 18.11.2011 16:26:34
kralın yerınde olmayı cok ısterdım hıc olmasa hurrem sultanı bir kere ôperdim
İsim: Edyline | Tarih: 16.11.2011 01:05:18
Ortada İki Seçim Hakkınız Var İster İzleyin İster İzlemeyin Ama Bence Bu Dizi Bizim Tarihimizi Yansıtıyor.Gerçektende Eski Zaman Böyleymiş.Şunuda Eklemek İsterimki Ben Hürrem ciyim Hürrem Sultan ve Sultan Süleyman ın Aşkı Öyle Büyükmüş ki Sultan Süleyman Tarihte İlk ve Tek Nikah Kıyan Sultan Olmuş.Eğer Sevmeseydi Hiç Hürrem Sultana Nikah Kıyarmıydı. Ve Asla Düşman Dizisi Değildir.Asıl Bunu Diyenler Tarih Düşmanıdır Yanlışsın Diyen Söylesin ki Ben Haklıyım.
İsim: Merve | Tarih: 16.11.2011 01:04:59
Acilen kaldırılsın. Sorumlular ise halktan ve ecdattan özür dilesin.
İsim: ahmet | Tarih: 06.09.2011 17:21:52
bu dizi düşmanlarımızın bizden almak için hazırladıgı bir intikam dizisidir bunu desdekleyen izleyen izin veren karşı çıkmayan da düşmanların askerleridir
İsim: Ümit Yazgan | Tarih: 30.05.2011 17:11:31
Genel zileyici kriteriyle gösterimde yer alan dizide şimdiye kadar 4 ayrı çeşit cinayet işlendi. Buna idamlar dahil değil.
Bu sebeple 7 yaş ve üzeri işaretiyle (logosuyla) yayınlanması gerekir.
Ayıca Osmanlı Devletinin şanına yakışmayan yanlış ve hatalı bilgiler yer alıyor. Mesela o tarihte yeniçeriler isyan etmedi. İsyan ettiği tarihte ise Sarayı kuşatma gerçekleşmedi. Ayrıca elçiler hürmetle karşılanırdı. Bir hırsız gibi muameleye tabi tutulmazlardı. Bunlar birçok hatadan sadece birkaçı.Tarihle birebir uyuşmasa bile Osmanlı'ya saygıyla Türklere saygıyla birebir uyuşmalıdır. Bu sebeple yayından kaldırılmadlıdır.
İsim: necla | Tarih: 14.03.2011 16:05:26
artık bu diziyele yatıp bu diziyle uyanıyorum hafta geçmek bilmiyo ama hürreme yapılanlardan sonra soğuma geldi aşk var sandık heyecanla izliyorduk toparlayın ne olur biz hürremle sultan sülümanı aşklarıyla biliriz
İsim: necla | Tarih: 14.03.2011 16:05:26
artık bu diziyele yatıp bu diziyle uyanıyorum hafta geçmek bilmiyo ama hürreme yapılanlardan sonra soğuma geldi aşk var sandık heyecanla izliyorduk toparlayın ne olur biz hürremle sultan sülümanı aşklarıyla biliriz
İsim: [email protected] | Tarih: 14.03.2011 16:05:26
yani sultan süleymana bunları nasıl yakıştırıyorlar pes doğrusu
İsim: sevgi | Tarih: 14.03.2011 16:05:26
nasıl bir dizi önceleri sevgi var sandık ama görüyoruzki oooo gelsin biri gitsin öteki
İsim: nil | Tarih: 14.03.2011 16:05:26
bu dizi çok güzeldi ama hürremden sonra başka kadını kabullenemedik biz hürremle sevgi var sandık beğeni ile izliyorduk artık izlememye karar verdik miğdemiz almıyor
İsim: ahmet dede | Tarih: 07.03.2011 12:14:38
muhteşem bir biçimde tepelenmeli.
İsim: zk | Tarih: 29.01.2011 16:41:17
bizim halkımıza böyle şeyler yakışmıyo
İsim: SUDENAZ | Tarih: 27.01.2011 18:25:09
muhteşem yüzyıl adı altında çekilen bu dizi filminin aslında tarih hakkında bir çok şey bilmeyen insanların kulaktan dolma yorumlarıyla ileri geri konuşmalarından başka birşey değil bu dizi filminde yanlışlık yok tarihi bilmeden asılsızca konuşulmasın filmin adı kanuni sultan süleymanın hayatı diye geçmiyor olaya birde hürrem sultan olarak bakın bu dizide asıl hürrem sultanın hayatı anlatılmakta tarihi bilmeden asılsızca konuşmayın hürrem sultanın hayatını bilmediğiniz de apaçık ortada açında bi hayatını okuyun bu dizi hürremin hayatını anlatmakta... tarihi biliyorum ayağınada kimse yatmasın...
İsim: kübra | Tarih: 26.01.2011 23:07:54
bir millet tarihine sahip çıkamazsa işte böyle sahip çıkmaya çalışanların maskarası olur .Allah sonumuzu hayreylesin bizlerede gerçek şuur nasibetsin inşallah.
İsim: neşe | Tarih: 26.01.2011 21:44:44
KESİNLİKLE KALDIRILMALI,BU ADİLİK DEVAM ETMEMELİBİZ OSMANLI TORUNUYUZ, ZÜBBE TORUNU DEĞİLL!!!!!
İsim: Necmi Dereli | Tarih: 25.01.2011 18:17:09
Benim şaşırdığım ve üzüldüğüm nokta dizi değil , bu sitede bile diziyi destekleyen veya çekimser kalan % 25 e yakın bir kitlenin bulunması
İsim: Abdullah | Tarih: 24.01.2011 10:20:19
Hakaret hakarettir bunun senaryosu menaryosu olmaz kim babasına eşek derse kendisi eşoğlu eşek olur.
İsim: GAZİ | Tarih: 24.01.2011 10:20:19
Kendi tarihinden habersiz kişilerin yaptıkları gerçekleri kirletemezler.Onlar ne yaptıklarını bilmiyorlar.Allah şuurlu iman sahibi insanlarmızın sayısını ve direnişini artırsın.Amin
İsim: MUSTAFA ÇETİN | Tarih: 23.01.2011 16:07:19
osmanlı doğruları ile yanlışları ile geldi gitti.hala herkesin gönlünde,hayatlarında özünde yaşıyor.ilime ve bilime değer vermiş ve özellikle insana değer vermiş her dinden insana hizmet etmişler.özlerinde ise bizim davamız ila yı kelimetullahı yaymaktır,kuru cihangirlik davası değil diye dünyaya meyletmediklerini göstermişlerdir.hayatları seferlerde geçmiş.hayatları bel altı olanlar ise anlayamazlar.allahı bilmeyenler ise hiç.
İsim: muharrem | Tarih: 22.01.2011 11:51:22
boyle asılsız tarıhımızle dalga gecen dızı kaldırılsın dıs guclerın dedıklerı gıbı biz bunların dinini ve tarıhlerını sılmessek yok edemeyız baslangıctır uyanık olun
İsim: YILMAZ | Tarih: 21.01.2011 10:18:55
BUNLARIN DEDELERI IPTE OYNARLARDI BUNLAR CAMLARDA OYNUYORLAR AYNI OYUN YUZ YILLARDIR OYNANIYOR.TIYATRO SAHIBI DE BUNDAN AZAMI DERECEDE FAYDA SGLAMAK ICIN BUNLARI KULLANIYOR,FAKAT MILLETIN BU TIYATROYU SAHIBININ BASINA YIKABILECEGINI DUSUNMUYORLAR. YAN DAN CRKLI KULTUR BAKANI VE RTK DE TIYATRO SAHIBININ ISTEKLERINE YANDAN KATKI DA BULUNMAYA YONELIK DURUS ICERSIN DE BULUNUYORLAR AKIBET HAYROLSUN
İsim: ibrahimaydın | Tarih: 21.01.2011 00:13:49
konuni.yaşasaidi.kafanızı.koparırdı
İsim: ibrahimaydın | Tarih: 21.01.2011 00:13:49
konuni.yaşasaidi.kafanızı.koparırdı
İsim: hasan güveli | Tarih: 21.01.2011 00:13:49
bu bir misyoner çalışmasıdır.geçmişini kötüleyen bir millet olamaz
İsim: sena | Tarih: 20.01.2011 13:42:00
Biz bilinçsiz olduğumuz sürece böyle tarihimizle alay ederler. bukadar şikayete raman reytinler hala yüksekmiş karşıysak sonuna kadar savunmalıyız ve kesinlikle izlememliyişz. ve devlet bu konuda acilen birşey yapmalı. bunlarda tarihini bilmiyorlar saygıları yok olsa tek başına iktidar bi hükümet nasıl olurda bi diziyi kaldıtıramaz nerde kaldı bunların % 40 oyu.
İsim: Aziz | Tarih: 20.01.2011 13:42:00
Bence abartılacak bir yanı yok. Geçmişe ait ne varsa o kadar çok kutsallaştırıyoruz ki artık geçmiş geleceğe kota uyguluyor... Kimse geçmişi için yaşamaz, herkes geleceği için yaşar... geçmişe dair ne varsa saklanacaksa bugünden yarına utanacak bir şey yapmamalı... Sultan Süleymanı her yönü ile sahipleniyorum. Tanımak istiyorum.
İsim: mina saykılı | Tarih: 20.01.2011 13:42:00
bu diziyi savunanları alıp bir kaşık suda boğmak lazım varya...'Allahım daha fazla etrafa yanlış düşünceler aktarılmadan acilen şu pis dizi kapatılsın inş (amin)selam ve dua ile...
İsim: esra tamer | Tarih: 20.01.2011 13:42:00
bu dızıden nefret edıyorum bizim utanılası bı tarıhımız yok uckura duskunlukle 600yıl adaletle hosgoruyle yonetılmezdı kalksa mutlu olacagım valla
İsim: cabbar | Tarih: 19.01.2011 11:51:33
insanımız tarihini bilmez ve sahip çıkmazsa olacağı budur işte....
acaba kaçımız amerilkalıların bile bildiği,kendi tarihimizi biliyoruz ki ????
Geçmişini bilmeyen ders alamaz ve geleceğe Sağlam bakamaz.....
İsim: subhi | Tarih: 19.01.2011 11:51:33
diziyi yazanlar, oynayanlar sunanlar velhasil o zihniyet, asl olan kendi ecdadlarinin yasam tarzini anlatmaya calismislar tabiiki baska isim koymalari gerekliydi yoksa dizi degil yasam tarzlarini anlatan bir hikaye olurdu,biz aslimizla ve bu gunumuzle onlara ozenmiyoruz.!!! gecmiste onlarin ismi farkli anilirdi galiba modernize olmuslar, ama biz onlari yinede oyle biliriz, isimlerini degistirselerde.!!!!!!!!!
İsim: a.vahap | Tarih: 18.01.2011 22:36:41
Hani bir ata sözü varya aslını bilmeyen asilzadedir.
bir millet geçmişine atalarına, dindaşına bu kadar düşman olur, düşman bile tarihi tahrip etmez, bunu yapan insanların bu milletin soyundan geldiğine inanmıyorum. rabbim onları bildiği gibi yapsın.
İsim: zema | Tarih: 18.01.2011 17:59:22
lütfen gerçeklerle senaryoları karışdırmayalım.osmanlı hanedanı ile ilgili bir sürü gerçek bilgi varken dizilere saldırmamız cahilce ve de bunları ciiidiye alan her kesin hayal gücüne hayranım.
İsim: ziver | Tarih: 18.01.2011 02:54:39
Bu filmi yapanlar ya osmanlıyı tanımıyorlar yada başakaları tarafından yazıp oynatırıyorlar.Gerçek tarihini bilen,ecdadını tanıyan bu filmi oynamaz,oynatmaz!Bu film ancak türk ve islam düşmanlarını sevindirir.(eğer film onların dediği gibi eğlenerek zamanı geçirselerdi bi imparatorluk olurmuydu?600sene ayakta dururmuydu?)
YALAN TARİHİ YAZANLAR UTANSIN..Bin sene islam ve insanlık dünyasına şan, şeref ve adaletle hükmetmiş ecdadımız olan osmanlı padişahlarımızla gurur duyuyoruz!Bu filmi yazan,yöneten,yapımında yardımcı olan herkesi kınıyorum.Aslımızı inkar edenlerden, şerefli tarihimizi bilmeyenlerden değiliz ama yeni genç neslimize yalan yanlış tarih tanıtılıyor.Geçmişimize,ecdadımıza bu kadar düşmanlık niye?ecdadımıza karşılık yapılan bu yalan ve rezalet filmin kaldırılmasını istiyoruz..
İsim: foton Kusak | Tarih: 17.01.2011 14:12:53
Türk dizileri her zaman olduğu gibi yine iki bacak arasından çıkamamış buna birde Muhteşem isim vererek sözde tarihi olayları anlatıyor desenize biz spartacus blood and sand Türk versiyonunu yağıyoruz bizde ne izlediğimizi bilelim.
İsim: hüseyin turgut | Tarih: 17.01.2011 12:54:43
kınıyorumm bilerek yapılşan hainliktir
İsim: mine özdemir | Tarih: 17.01.2011 12:54:43
haddinizi aşmayın
İsim: vuslathuseyin | Tarih: 17.01.2011 12:54:43
75 bin şikayet rtük üstüne düşen görevi yapmalı sadece uyarı yetmiyor osmanlı padişahlarını neden karalıyorlar ? köhnemiş zihniyet ya senaristine ne demeli.. insanların helel hele kanuni sultan süleymanın hayatı yaşamı o kadar ucuzmu soruyoruz.? bizler osmanlı hadimleri olarak bu filimi şikayet etmeye devam edecez şehvet düşkünü filim artistlerinide kınıyoruz yaşadıkları toprakları iyi bilsinler tarihlerini bilmiyorlarsa osmanlı araştırmaları vakfı var gidip osmanlıyı ögrensinler insanlara açık sevişme sahneleride göstermesinler !!!
İsim: yavuz ka. | Tarih: 16.01.2011 23:35:45
borc almaya alisan emir almaya da alisir demisler...
yillarca borc alan ülkemizde artik kredi karti borcu olmayan yok...bu saatten sonra birakin Kanuni Sultan Süleymani,adamin en yakinina bile edebe sigmayan sözlerle dolu film yapilsa,ya gercek degilki sadece film derler...
Allah daha beterinden muhafaza buyursun insaallah...
İsim: ayse | Tarih: 16.01.2011 21:24:39
sadece bir film devam etsin .
İsim: ibrahim dalkılıç | Tarih: 16.01.2011 18:39:59
KANUNİ Kİ ALTIMİLYON MK OLAN OSMANLI TUPRAĞINI ONBEŞMİLYON MK ÇIKARAN BİL HAKİS SEFERLERİN BAŞINDA OLAN TARİHE YÖN VERMEİ VE ADELETLİ OLMASI İLE BİLİNEN PADIŞAHIMIZI HAREM İLE ANLATMAK TARİHİMİZE İHANETTİR
MASON MAKBUL İBRAHİM PAŞA TARAFINDAN BİLHAKİS HAREME ĞETİRİLEN MASON HURREM OSMANLIYI İÇTEN YIKMA İÇİN ĞETİRLMİŞTİR AMA OSMANLIYI BASİTLEŞTİRMEK VE KARALAMAK MASONLAR İLE İŞBİRLİKCİLER HALEN İÇİMİZDE
İsim: Adem AKTAŞ | Tarih: 16.01.2011 00:23:31
Ülkemizdeki bazı bizans torunları ve soyundan gelen insanlar kendi ecdatları olmadığı için bu saçma sapan osmanlıyla zerre kadar alakası olmayan işleri güçleri bel altı ve ahlaksızlık olan insanlar senaryo yazar ve oynar oldular.Maalesef biz osmanlı torunlarıda bu dizileri izler olduk.Bu millet ne hale geldi ya hu.Ecdat kalksa yüzümüze tükürür.Dolayısı ile bu densizlere senaryoyu yazan,oynayan ve yayınlayan bizans torunlarına izlememkle ve rütüğe şikayetlerle tepkimizi göstermeliyiz diye düşünüyorum.
İsim: ebru | Tarih: 16.01.2011 00:23:31
Ne düşünebiliriz ki? Biz bu hale nasıl geldik. Milliyetçi geçinen kanallar bu kadar aptal nasıl olabildi? Bi de millet ay hürrem sultan çok guzel muhteşem takılar falan demiyo mu. Deli oluyorum millet burda Şanlı Osmanlı tarihine küfrediyo onlar takılarmş kızlarmış. Koskoca Osmanlı padişahı Kanuni'yi utanmasalar diskoya , bara göndercekler !
İsim: mehmet solmazgul | Tarih: 16.01.2011 00:23:31
üç kuruş için bizi utandırıyorlar keşke kendi mahremiyetlerini dizi yapsalarda röntgencileri rahatlatmış olurlar zaten onlarada böylelerinin duası!!! lazım ne diyelim selam ve dua ile.
İsim: asli | Tarih: 15.01.2011 15:58:43
atalarimiza ve bize hakaret eden bir dizi.
insanlari yanlislari degil dogrulari ögreten bir dizi olsaydi seve seve izlerdik,ama kurgu oldugunu kendileri söylüyor zaten.
İsim: GÖKMEN KADI | Tarih: 15.01.2011 10:07:43
NE YAZIKKİ TARİHİMİZLE VE ŞEREFİMİZLE OYNUYORLAR ADI NE OLURSA OLSUN BÖYLE BİR DİZİ OYNATILAMAZ,BU KADAR BÜYÜK BİR TARİHİMİZ,YOK SAYILMAK İSTENİYOR BUNU BİLİNÇLİ YAPIYORLAR NERDE BU YÖNETİÇİLER,BİR FERMANLA MELANETİ YASAKLAYAN,EÇDATIN TORUNLARINA BAK SONRADA KALK CANAKKALE ŞİİRİ OKU YEMENE AĞLA HADİ ORDAN.
İsim: -- | Tarih: 14.01.2011 21:27:47
Tarih bilmeden konuşma cahilliğine düşmeyin. Şanlı tarihiniz hakkında ne okudunuz ne kadar araştırma yaptınız ne biliyorsunuz?
İsim: FERHAT | Tarih: 14.01.2011 21:27:47
SEN TARİNİ YAZMAZSAN VE EN İYİ ŞEKİLDE ANTAMIAZSAN..BAŞKASI SENİN ADINA BU TÜR MELANETLERİ YAPACAKTIR..BÜTÜN İNANLARIN BUNDA DOLAYI SORUMLULUGU VAR..NİYE TV BEŞ TARİHİMİZİZN GERÇEKLERİ ANLATAN BİR DİZİ ÇEKEMİYOR...ASIL BİZ ONUN YORUMUNU YAPALIM...Bİ İĞNEYİ KENDİMİZE BATIRALIM...HEP ALIŞTIMIZ VE YAPTIGIMIZ..ELESTİRMEK,ELESTİRMEK,ELESTİRMEK...YETER YETER YETER
İsim: abdullah emin | Tarih: 14.01.2011 21:27:47
Kurtlar vadisi terör dizisini bir gecede kaldıran RTÜK bu rezil diziyi neden kaldırmıyor.Show tv'yi seyretmeyin zaten düzgün bir proğramı yok turksel hatlarınıda iptal edelim arkadaşlar

İsim: Hasan İnci | Tarih: 14.01.2011 21:27:47
Arkadaşlar bu diziyi yapanlara teşekkür ediyorum.Gercekten güzel dizi yapmıslar bazı gerikafalılar bunu anlamasada...
İsim: İnci Yılmaz | Tarih: 14.01.2011 19:10:07
Ajans5 inci gibi site ve inci gibi bir anket o yüzden facebooktan sizi beğeniyorum.
İsim: Osman Ziyauddin Winterthuri | Tarih: 14.01.2011 18:56:08
Es Selamu Aleyküm Degerli Müminler

Bu diziyi yazanlar, oynayanlar ve yayinlayanlar hakkinda HUKUKI YOLLARDAN YAPTIKLARININ KANUN DISI OLDUGUNU DÜNYA ALEME BILDIRILMELI.

Sonra yerine bir üst kurul kurulup tarihciler ve diger bilim adamlarimizla bir tarih dizisi yapilmali en güzeli budur.

AMA BUNU YAPMAK YÜREK ISTER, TEKE SÜT CIKARMAK GIBI...

Es Selamu Aleyküm
Osman Ziyauddin Winterthuri
İsim: Ahmet | Tarih: 14.01.2011 18:34:16
Bu rezil dizi ve kanalı protesto edelim.Ben Show'u televizyonumda en arka sıralara taşıdım.Yanlışlıkla da olsa bakmamak için.En azından bu kanala reyting kazandırmayız.
İsim: muharrem | Tarih: 14.01.2011 16:02:25
şanlı tarihizi aşalayan bir dizi yayından derhal kaldırılmasını istiyorum
İsim: mehmet karakaş | Tarih: 14.01.2011 16:02:25
Tarihimize hakartet eden ve bunufırsat bilerek dinimizi aşağılayıcı bir yapımdır derhal yayından kaldırılmalıdır. selamlar
İsim: abdülvahap öztürk | Tarih: 14.01.2011 16:02:26
senaryodur diyenler sistemin bir pacasıdır o ki kanuni fransadad dansöz oynatıyorlardı ne olacak sadece bir oyun demedi ve fransaya ültimaton gönderdi cabuk kaldırın yoksa ordumla üzerinize geliyorum dedi
şimdi ise fransızlar biz olduk sanki şanlı tarihimizin cocukları değilmiş gibi
İsim: tayfun | Tarih: 14.01.2011 16:02:26
osmanlıyı kimse lekeleyemez
İsim: muzaffer taşpınar | Tarih: 14.01.2011 14:38:01
diziyi seyretmedim iyi hazırlanmadığı içinde seyretmek istemem tarihini karalayan ecdadını kötü gösteren insanlar bunları kendiliklerinden yapmıyorlar dış güçler bunlara böyle emir veriyor onlarda dış güçlerin emirleri doğrultusunda senaryo hazılayıp filim yapıyorlar yazıklar olsun bu ve bunun gibi siyonistlerin tesirinde kalanlara
İsim: hasan | Tarih: 14.01.2011 14:38:01
kanuni fet ettiği her yere cami diken islamın direği konumunda yüce bir osmanlı patişahıdır onu yeni nesillere böyle tanıtmak kendini bilmezlerin uydurmaları ve edepsizlikleridir.
İsim: gencay | Tarih: 14.01.2011 14:38:01
lanetliyorum
İsim: yakup | Tarih: 14.01.2011 13:04:15
Uçkuruna düşkün abazalar filmin konusunu bile dikkate almadan izlerler onlardan yana problem yok
İsim: davut | Tarih: 14.01.2011 13:04:15
yeter artık ne zamana kadar saldırılacak bu dine, hadi yabancıları,israili,danimarkasını,abd sini vb. ülkeleri anladık kendi dinine sövmek ne demek dinimizi karalamak ne demektir ya allah belalarını varsin.
İsim: enver | Tarih: 14.01.2011 11:16:15
600 yıl boyunca üç kıtaya hükmetmiş bir imparatorluktan ve kanunı sultan süleymandan bahsettiğini zanneden dizii reyting uğruna gecmısımızi karaliyor ve ecdadımızı şehvet düşkünü olarak gösteriyor bu aşalık dızı derhal kaldırılmalıdır
İsim: muhammet ali güzeloğlu | Tarih: 14.01.2011 11:16:15
çok adice para ve reyting için bu milletin tarihine milli değrleri kullanılıyor... tarih bir zümrenin ayakları altında ve bunun bir kurgu olduğu belgesel olmadığı söyleniyor.... o dizi reytin kırıcaktır ama o diziye reklam veren firmalar zannetmesinlerki firmamız daha çok tanınacak... yanılıyorlar bu diziye reklam veren firmalar boykot edilecek alternatif ürüenler kullanılmaya bşalanıcak taki o firmalar çıkıp halktan özür dileyinceye kadar
İsim: aziz nergiz | Tarih: 14.01.2011 00:13:28
Bu diziye kızan arkadaşlar.Rica ederim bu tip kanallarda ailelere örnek olabilecek bir program yada film ,dizi olsun hiç gördünüz mü?
Aslın da biz bunları fazlasıyla hak ediyoruz.Neden mi? çünkü biz buna laiğiz
İsim: nida dikici | Tarih: 14.01.2011 00:13:28
harika bir dizi süper ya rekor kıra kıra devam edio bölümler ne olursa olsn o dizi kaldırılmayacakkk varmııııııııı:)
İsim: hakan | Tarih: 14.01.2011 00:13:28
Osmanlıya şimdiye kadar sahip çıkan devlet büyüklerimiz nerede ???Neden Sahip çıkmıyorlar osmanlıya

Yazıklar olsun
İsim: uluç doğan aydın | Tarih: 14.01.2011 00:13:28
bu dizi için yapımcılar çok emek harcamıştır.Dizinin hepsi tarihe dayalı değildir
neden başka tarih dizileri protesto elmiyorda bu ediliyir.Bu konuda şikayetler içinde gerekli işlemler yapılıyor bu tür şeylere gerek yok

Doğan Aydın
İsim: kerimaslan | Tarih: 14.01.2011 00:13:28
bir atasözü vardırya hani eskiler bilir GEBERECEK KÖPEK CAMİ DUVARINA İŞER DİYE BAŞKA BİR ŞEY YAKIŞ TIRAMADIM BUNLARA
İsim: İbrahim TURAN | Tarih: 14.01.2011 00:13:38
Cumhuriyetin ilk yıllarının baskıcı politikalarıyla dahi unutturulamayan bir ecdadı, hatıralardan silmenin mümkünatı yoktur. Bunu anlayanlar; ecdadı hatıralardan silmek yerine, onları kendi fantazilerine uydurma yoluna gittiler. Bu tavrın temelinde kesinlikle ve kesinlikle bahsi geçen şahsiyetsizlerin dine karşı mesafeleri yer alıyor. Dikkat edersek, yüzyılardır Kuran ahlakıyla hayat sürmüş insanlar rezilleştirilirken, hayatı boyunca Kurana muhalif tavır takınanlar abideleştiriyor. Basın yayın organlarında bunu açıkça görmek mümkün. Yıllardır Osmanlıyı topa tutanlar ne değişti de birdenbire Osmanlıcı kesildiler. Sol televizyonlar her dakika diziyle ilgili programlar düzenliyor. Vasıfsız spikerlerin itham edici soruları, birdenbire sunucuları tartışmanın tarafı haline getiriyor. Bu insanlar dini temeli olan her şeye karşı çıkarken insanları yozlaştıran en ufak meselenin dahi savunucusu kesiliyor; meyhanelere, genelevlere getirilen kısıtlamaları Cumhuriyete yöneltilen tehditler olarak algılıyorlar. Bunların Cumhuriyetini meyhaneler, umumhaneler mi ayakta tutuyor? Dizide bahsedilenler güya kurgudan ibaretmiş. Diyelim ki kurgu olsun. Kurgulayanın hissiyatı neyse aynıyla kurgusuna yansır. Ben böyle kurgunun.... Biz bu diziyle içimizdeki birtakım densizin ecdadımıza karşı hislerini açıkça gördük. Bu insanlara Osmanlı ile ilgili üstün meziyetleri sorarsanız aval aval suratınıza bakarlar; ancak Osmanlıyla ilgili eleştirilerini sorarsanız sizlere kütühaneler dolusu doğma sunarlar. Osmanlı ile ilgili yeterli bilgiye sahip olmasam, hanımefendinin kurgusundan: Osmanlı toplumunun barbar insanlar topluluğu olduğu kanısına varırdım. Mesele, sadece padişahla ilgili meselelerde çarpıtmaya gidilmesi değil. Osmanlı topyekün bir çarpıtmanın hedefine oturtulmuş. Ayrıca kimsenin dillendirmediği veyahut dile getiremediği bir mesele daha var. Bugüne kadar tesettürlü kahramanlar dizilerin mutfak kısmında görevlendirildi. O insanlar ya apartman görevlisi oldular ya da yamak... Muhteşem YÜzyıl dizisi bu meselenin doruk noktasını oluşturdu. Tesettürlü insanları senaryolarında hizmet bölüğü olarak konuşlandıranlar, şimdi de tesettürlü insanları, tesettürden arındırdılar. Miletimiz bu gibi rezillere teveccüh etseydi biz şimdiye kadar çoktan başkası olurduk. Aynen Meral hanım gibi Leninlerin, Stalinlerin peşine düşerdik.
İsim: esra | Tarih: 13.01.2011 20:11:36
Sayın aycc, Hürrem sultan haremden gelmedi demiyoruz biz, evet haremden geldi, ama anlatıldığı gibi değil detay.O mümin bir kadın oldu ve çok asildi. Ben bu padişahlarla ilgili detaylı kitaplar okudum ve sen de okursan görürsün ki hiç bir şey böyle değil. Sarayda hanımlar peçesiz gezmezlerdi, burda ise göğüs dekoltesiyle geziyolar, sanki Elizabeth'in sarayı sanki kanuni, kral Henry! Tarihimizi, atalarımızı rezil eden şahsiyetlere hakkım haram olsun Allah'tan bulsunlar. Bunu izleyenlerde sırf bu cariye fantezisi yüzünden izliyorlar. Bunun yerine gidip kitap okumalarını tavsiye ederim. A benim şehvete kapılan milletim!
İsim: bsşogtjer | Tarih: 13.01.2011 20:11:36
nefretlik bir dizi bu kadar aşşağılanmaz... koskoca cihan padişahının serefi bu şekilde ayaklar altına alınamaz
İsim: bekir | Tarih: 13.01.2011 11:18:31
osmanlı bu şekildemi sefa sürmüş bu tipler neye dayanarak bu filimi çekiyor bu ülkede buna müsama güsteriliyor yazıklar olsun
İsim: NURDOĞAN DEMİR | Tarih: 13.01.2011 11:18:31
bu denli çarpıtlarak anlatılmaya çalışılmasında bir maksatmı var diye düşünüyor insan
İsim: Tuana | Tarih: 13.01.2011 11:18:31
Bence filmin bu kadar eleştirilmesi çok saçma.Belgesel değil sonuçta dizi bu.Tarihten çıkıp hayal gücüne de girelecek.Harem de geçiyorsa ne olmuş.O zaman Türkan filmini, Fatmagülün suçu ne?, Ezel, Krutlar Vadisi Pusu... ve diğer dizileri de kaldırsınlar.Yayında olan her şey kaldırılıp sadece televizyonalrda haber kanalları olsun...Evet tarihten saptırılmış olabilir.Ona bir şey demiyorum(z) ama sonuçta bir dizi bu.Harem ile ilgili neredeyse hiç bir şey bilinmiyor.O yüzden hareme daha çok önem veriliyor.Hürrem sultan haremde cariye.Evet.Ama hep orada kalmayacak ki.Bir süre sonra onun entrikalarına geçilip harem den uzaklaşacak dizi.Sizin istediğiniz bir dizi değil tarih belgeseli.Onu istiyorsanız belgesel kanalı izleyin, diziyi değil.Zorla izleyin demiyor kimse size.Savaş sahneleri çekecek kadar Türkiye'nin parası yok veya daha masraflı çekimler için.Ekonomimiz anca buna yetiyor ve siz bunu korumak yerine Türkiyeyi ayağa kaldırıyorsunuz.Sultan Süleyman içki içiyorsa ne olmuş.Musatafa Filminde de Atatürke içittirildi ve bütün dünya alkışladı.O zaman Sultan Süleymanda ses çıkartmayacaksınız.Eğer insan sanız biraz da Türkseniz ve de birazcık aklınız varsa bunun bir belgesel değilde dizi olduğunuzu beyninize yazarsınız...Kaldırılsın diye bu kadar ayaklanma çıkıyorsa.Kaldırıldığında da diziyi seveneler ayaklanma yapacak.O zaman bakalım Türkiye diye bir şey kalacak mı.Zaten Türkiye böyle düşünen insanlar yüzünden şuan bu konumda...
İsim: ayycc | Tarih: 13.01.2011 11:18:31
neyi tartışıyorsunuz ne anlatıyorsunuz??? bu zamana kadar bizlere haremden başka ne anlatıldı Osmanlı Tarihi hakkında? ne biliyorsunuzda neyi inkar ediyorsunuz? kaçınız Osmanlı Tarihini okudunuz araştırdınız? ne anladınız ne biliyorsunuz da bugün meydanlara döküldünüz? daha Osmanlı İmp. yazarken bile saygınız yok! bana bugün bir kişi ispat etsin Hürrem Sultan'ın Harem den gelmediğini. Kanuni Sultan Süleyman'ın Hürrem Sultan'a deli gibi aşık olmadığını ispat etsin. neyi inkar ediyorsunuz neyi savunuyorsunuz. bugüne kadar televizyonlarda Ecdada, Millete, Tarihimize, Örf ve Adetlerimize hakaret eden binlerce yayın yapıldı. hangi birinde sesiniz çıktı?? şimdi mi aklınıza geldi Osmanlı Torunu olduğunuz. şimdi mi aklınıza geldi Kültürü ve Tarihi şan ve seref dolu medeniyet.
İsim: imamhatip. | Tarih: 13.01.2011 11:18:31
Dizi şanlı osmanlı tarihini aşağılamaktadır ve kötülemektedir. Kanuni Sultan Süleyman'ı resmen '' SÜLÜMAN '' lafıyla aşağılamaktadır. Böylesine bir iğrençlik olamaz. dizi derhal yayından kalkmalı.
İsim: deniz pirinççi | Tarih: 13.01.2011 11:18:43
aslını inkar eden haramzadedir.bu insanlar ya atalarından utanıyor yada zaten başka soyun çocukları...
İsim: İbrahim TURAN | Tarih: 13.01.2011 11:18:43
Başka milletler atalarının en büyük kabahatlerini en büyük kahramanlıklar olarak kurgularken bizden biri sandığımız bazı insanlar milletimizin önemli değerlerine hakaret sayılabilecek faliyetler yürütüyor. Bu sadece 'Muhteşem YÜzyıl' adlı diziyle sınırlı değil tabi ki.Batılı senarist, yönetmen veya tartihçilerle bahsi geçen dizinin yönetmeni, senaristi veya tarih danışmanları arasındaki fark nedir? Onlar vahşetlerini dahi kahramanlık olarak pazarlarken, BİZİMKİLER!!! en büyük kahramanlıkları bile nasıl sıradanlaştırabiliyor? Aceba 'Muhteşem Yüzyıl' adlı rezalete imza atanlar, bizlerle aynı hissiyatı paylaşmayan veya paylaşamayan insanlar mı? Erhan beye sormak lazım: siz tarih bahsinde bilinmesi gerekenleri anlattınız mı ki tarihin arka odalarını karıştırıyorsunuz? Görüldüğü gibi her işi yalan dolan olan birtakım aydın bozuntusu mesele dini, tarihi değerler olunca en büyük doğrucu kesiliyor. Kendine aydın sıfatını layık gören üç beş karanlık adam güya millete yol gösterecek. 'Klavuzu Erhan olanın burnu ......
İsim: ukba | Tarih: 12.01.2011 19:07:14
biz osmanlının torunları olarak geçmişimize ve kültürümüze sahip çıkmazsak bunlarda böyle önünü boş bulup geleceğimizi kandırırlar.bu diziyi savunan insanlara soruyorum şimdi hangi kadın kocasının cariyelerle hayatını gecirip kendisini geri plana attırır önce nefsinize sorun.modernlik adı altında herşeye göz yuman bu insanlara Allah hidayet versin....Ve sizden tek isteğim merak da etseniz 2. bölümü bugun izlenmesin mümkünse tv ler kapatılsın....
İsim: ilhan AKSOY | Tarih: 12.01.2011 17:28:38
Dünyada böyle şanlı ve şerefli bir tarihi olan bir medeniyet, ve bu medeniyetinden utanan ve küçük düşürücü (gayri ahlaki) göstermeye çelışan başka bir millet varmıdır?
İsim: vehbi | Tarih: 12.01.2011 16:33:32
böyle bir hakarete tepki için ilgili kanalı tv hafızasından silerek evimden attım.tavsiye ederim.slm
İsim: Osman Yener | Tarih: 12.01.2011 16:33:32
Ecdadımıza hakaret etmeyi kendilerine görev yapan bu zihniyete yazıklar olsun.
İsim: gencay ünal | Tarih: 12.01.2011 16:33:32
osmanlıyı ve islamı kötülemek için islam düşmanlarının ortaya koymuş oldukları PİSLİK biz boş durursak düşmanlar a kalır ortam...rabbim uyanmayı nasip etsin sloganla olmaz illa islamı yaşamak
İsim: ibrahim cr | Tarih: 12.01.2011 13:01:05
adamlar fıtratının gereğini yapıyor.bizansın torunlarından başka ne beklenir önemli olan sen nerdesin kardeşim,kimin safında kime hizmet ediyorsun.senin elinle bu ahlaksızlık artıyormu yoksa azalıyormu? İHL mezunu olmakla övünen,siyaset adamlarımız, yetkililerimiz,yüksek bürokratlarımız sizden laf değil bu rezilliğe son vermenizi bekliyoruz.icra yetkisi elinde olanların yada bizim öyle sandığımız kişilerin bulundukları makamların hakkını vermelerini bekliyoruz .o makamları millet size ağlama duvarı yapasınız diye vermedi.Ecdadımıza hakaret istemiyoruz.Kirli ekran istemiyoruz.
İsim: SELAMİ DACI | Tarih: 12.01.2011 13:01:05
atamayana atarlar,siz değerlerinizi film yapmazsanız,adamlar yapar hemde istedikleri gibi at oynatırlar.bizde bağırdığımızla kalırız .
İsim: Duaa | Tarih: 12.01.2011 13:01:05
merakım şu sanorya yazarı ve oyncular hangi Dini Mensup oldugunu araşrırması gerek !!
İsim: yusuf taha | Tarih: 12.01.2011 13:01:05
bence tam bir aldatmaca ve rezaletlik. bu filmi izleyen genc toplumun hanki hamiyet ve manevi duyguları kabarır. sadece uçkur altı hamiyeti kabarır. malesef..................ve ecdadından utanç duyar, aşağılık kompleksine kapılır. ozaman biz neden avrupalılara kızıyoruzki ,zaten yıllardır barbar türkler diye yad ediyorlar bizleri.
İsim: kübra saral | Tarih: 12.01.2011 13:01:05
Bu filmin aşk-ı memnunun verdiği zarardan ne farkı var çok merak ediyorum.Bütün herşey bitti artık Tükiyeli kardeşlerim resmen babalarımıza sövüyorlar farkında mısınız?
İsim: islam | Tarih: 12.01.2011 13:01:25
kendilerini nasil rezil edeceklerini inanin bilemiyolar hem yuce yaradana yuce rasule hemde osmanli sultanlarina mahser gunu nasil cevap vereceler hangi dibe kacacaklar bilemiyorum ben onlari ve buna kerturlu destekte bulunanlari allaha cc havale ediyorum mevlam verir cezalarini
İsim: adem cerit | Tarih: 12.01.2011 13:01:25
Viyana univesidesinde bir konferan dinlmeye gitmisdik yil 1980 li yillar viyana ünüversitesinde bir PIRO FESOR AYNEN soyle dedi OSMANLI bir efendi o arada bir gurup yuh cekti ama O profosor CEVABINDAsiz ejdadinizi tanimiyorsunuz dedi bu filimi yapanlarda osmanliyi tanimiyor veya baskalarin agzi ile konusuyor COK YAZIK BIR AZ IZAN BILGISI OLSA BÖYLE FILIM YAPMAZ UTANIR
İsim: seyfettin keles | Tarih: 11.01.2011 22:11:52
reyting ugruna ahlak ve maneviyatimiza saldirmayi marifet zanneden akilari apis arasinda olanlardan farkli birsey beklemk de yanlis olur.bu ve benzeri diziyi yayinlayanlar yönetmeni ve senaristleri hatta oynayanlarinin tarihten bihaber olduklarida asikar,ancak isin diger garip tarafida SAIT CAMLICA beyin de dedigi gibi hergün kemal sunal filmlerini tekrar tekrar yayinlayanlarin da aklina muhtesem süleyman dizisi cekmek neden gellmiyor insaallah artik akilanmislardi bari bunu fuirsat bilip böyle bir dizi yayinlarlarda dogrusunuda tarih bilmeyenler bu vesile ile ögren mis olurlar.
İsim: Zeynel Açıkgöz | Tarih: 11.01.2011 19:39:50
Bu işbirlikçiler, Savaş da yenemedikleri ejdadımızın tarihini kültürünü medyatik karalamalarla karalayacaklar.
Amma başaramazlar.
İsim: Behlül Düzyurt | Tarih: 11.01.2011 19:39:50
Fazilet kaynağı olan dini ve kültürü bozma istekleri ayyuka çıkmış. Bu kokuşmayı doğuran tohumlar eskilerde atılmış.Meyvesini veriyor.İnsanlar aldatılıyor,aktörler görünmüyor ama oyun devam ediyor.
İsim: ömer beyaz | Tarih: 11.01.2011 13:05:46
YAZIKLAR OLSUN ONLARA
İsim: ömer beyaz | Tarih: 11.01.2011 12:44:48
YAZIKLAR OLSUN ONLARA
İsim: Fatih YAŞATIR | Tarih: 11.01.2011 11:52:38
Bu milletin mayasını yıllarca çeşitli rezilliklerle bozmaya çalıştılar zaten bu bi senaryo doğru ama Yapılan işin amacı bir senaryo,28 Şubattan bu tarafa Müslüman Türk Milleti üzerinde oynanan oyunların son sahnesi Kanuniye dil uzatılarak sergileniyor...İki gün sonra Ayasofyada Kilise ayini sahnesi çekilecek ve Demokrasi yaftası altında buna birileri sahip çıkacak...Uyanık olmalıyız bu hamleler alıştırma turları... onlar nasıl Demokrasi diye bir takım yolları kullanıyorsa bizde Tepkimizi ortaya koyalım...
İsim: Sinan | Tarih: 11.01.2011 11:52:38
s.a Tarihimize,ecdadımıza saygılı olmalıyız.Bu şekilde yapılan bir dizi tarihimizi,ecdadımızın kemiklerini sızlatır cinsten bir olaydır.Bu ahlaksız diziniyi yapan yöneten fikir sunan herkezi ve Show Tv yi esefle kınıyuor ve protesto ediyorum..Allah yar ve yardımcımız olsun..

Vesselam..
İsim: REFİK ÜNAL | Tarih: 11.01.2011 11:52:38
ADAMLAR BİR VİYETNAM SAVAŞI GÖRDÜ NE FİLİM ÇEKTİLER BİZİMKİLER AŞK BİHTER FATMA GÜL FARK BURDA
İsim: REFİK ÜNAL | Tarih: 11.01.2011 11:52:38
AT ÜSTÜNDE ÖLEN BİR PADİŞAHI HAREMDEN ÇIKMAYAN ŞARAP DÜŞKÜNÜ GİBİGÖSTERİLMESİ KANIMA DOKNUYOR
İsim: adem aydın | Tarih: 11.01.2011 11:52:38
ALLAH ac öncelikle hidayet nasip etsin olmayacaksa rezil rüsva etsin.amin. biz müslümanlar kimliğimizi kavrayamadığımızdandır bu tür karalamalar vesair iftiralar bu dizi 18oo yıllarda batıda osmanlıyı karalamak için atılan iftiraların birebir aynısıdır dizide batı agzıyla yapılmıştır dizinin senaristine bakın MERAL OKAY kim eski işçi partili aşırı kominist yapımcısı TİMS PRODİSKTİONS-TİMUR SAVCI diğer dizilerine bir göz atın.dedikya biz kimliğimize sahip çıkamadığımızdan ecdadımızada dinimizede sövenin arkası kasilmiyor.çözüm kendimize gelmek ayrışmalardan uzak durmak ameli ve bulundugumuz toplulugmuzun çeşitliliği bizi ortak hareket etmemiz gereken konularda ayrıştırmamalı tepkimi hep bereber bakın saadet partililer tv kanalını protesto ettiler i.b.b meclisine önerge vermişler dizinin afişlerinin toplatılması için.bunlara destek olmalıyız hep bereber sesimiz nekadar güçlü olursa okadar dinime ve ananelerime sövecek soysuzlar azalacaklardır.
İsim: Hakan GÜNERİ | Tarih: 11.01.2011 11:53:41
Tarihimizi ve şanlı ejdadımızı kasıtlı olarak yanlış ve kötü tanıtmaya çalışan bizansın çocuklarına ve onların uzantılarına yazıklar olsun bizler Osmanlı torunuyuz bu rezaleti esefle kınıyor bu tür dizilerin yayından kalkmasını istiyorum Bizim ejdadımız yıllarca zulmün karşısında mazlumun yanında zalimin karşısında Hakkın yanında oldu Osmanlının Topraklarını en çoğalttığı devlet olarak yükseldiği bir dönemde Avrupanın kalbine Hançeri sapladığından olmaliki Türkiyedeki hainler ve işbirlikçiler böyle bir hayali Bu asil Millete dayatmaktadırlar ama biz aslımızı inkar edenlerden Şerefli Tarihimizi bilmiyenlerden değiliz bu rezalete dur diyoruz Bu Hak ve Batıl mücadelesinde Hakkın yanında Tarihimizin yanında Batılın karşısındayız.Selamlar..
İsim: faruk arslan | Tarih: 11.01.2011 11:53:41
sel,alkm. Hep böyle Osmanliyla ugrasiyorlar ve hep de kötülüyorlar sanki gercekten böyle seyler olmus gibi gösteriliyor. ben 30 seneden beri Almanyada yasiyorum İsim: Eyüp | Tarih: 11.01.2011 11:53:41
onun bunun yapamadığını bu topraklarda yaşayanlar yapıyor.utanmadan birde savunma yapıyolar.tarihimiz üzerinden siyaset yapmaya başladılar.o şanlı tarih böyle basit insanların yorumuyla lekelenemez...rtük'ü acilen görev başına çağırıyoruz...
İsim: Saban turhal | Tarih: 11.01.2011 11:53:41
Bizim aydinlarimiz kadar kendi geçmişini kötüleyen başka bir aydin millet varmıdır acaba çok merak ediyorum?gecmisimiz ders alip,gelecegimize isik tutmaliyiz,ecdadimiza hakaret ederek bir yere varamayiz.sahsen bendeki intiba bizden olmayan,bizim aydinlarimiz gibi baska Bir milletin aydinlari geçmişine bu kadarmı düşman olur mu anlamak cok cok zor.
İsim: musa soytürk | Tarih: 11.01.2011 11:53:41
Diziyi tasarlayan,oynayan ve onlara böyle bir fitne ateşini yakmalarını emreden zinde güçler;bu diziyle normal hayatta yaşamaktan gurur duydukları bir takım sapık arzu ve heveslerini ifşa etmişlerdir...
İsim: ÖKKEŞ | Tarih: 11.01.2011 11:53:59
yAZIKLAR OLSUN TARİHİNE SAHİP ÇIKMAYANLARA.
İsim: hatice bakırcı | Tarih: 11.01.2011 11:53:59
siz hepiniz kafayı yemişsiniz geri zekalıca bir tepki yalan mı y0kmuymuş haremi
İsim: adil | Tarih: 11.01.2011 11:53:59
katile katil diyen one minute diyen zihniyetin RTÜK'Ü osmanlı soyumuza,tarihimize küfür ediliyor nerdesiniz!
İsim: adil | Tarih: 11.01.2011 11:53:59
Yapılmak istenen,önce eğitim ile atalarımızın kimlikleri unutturuldu avrupa meraklısı bir gençlik yaratılmaya çalışıldı şimdi,atalarımıza küfür edilmeye başlatılmaktadır.nesline sahip olmayan millet yok olmaya mahkumdur.Önce milli görüşçüler olarak yine adalaetsizliğe dur diyeceğiz.bu siyasi bir tutum değil atalarımızın bize emanetine soylu şanlı,tarihimize sahip çıkmaktır.
İsim: Ensar | Tarih: 11.01.2011 11:53:59
'Zulmü alkışlayamam, zalimi asla sevemem,
Gelenin keyfi için geçmişe asla sövemem.
Biri ecdadıma saldırdı mı hatta boğarım,
Boğamazsam hiç olmazsa yanımdan kovarım.' Mehmat Akif Ersoy...

İsim: halil bostan | Tarih: 11.01.2011 11:54:22
geçmişi şeref geçmişi onur geçmişi gurur geçmişi adaletiyle taçlaştırmış başkab bir devlet ve millet varmı? yok butür iftiraları başka devletlerin halklarıyapmaz ingilizler kraliyet ailesini besliyorlar sembolikde olsa bizimkilerde belenelere sürdüler kemiklerinede sahip olamadık ne yazıkki tarihine sahip çıkamayan geleceğine ne kadar sahip çıkar 700 yıl islam sancağını taşıyan şanlı atasına küfreden zavallı torun hoş bunlar torun da değildir araştırılsa sebetay olduklarını görürsünüz bu milleti buduruma getirmek için ne oyunlar yaptılar ne başlar gitti ne alimler idam edildi ankara ulucanlar caddesi dile gelse anlatsa ne entirikalar ve ne iftiralar atıldı mahsum halkın başına gelmeyen kalmadı ama bu milleti yinede köleleştiremediler meselenin altında korku yenibir osmanlı korkusu yatıyor ve korkunun ... faydasının olmadığını bu ...birgün anlayacaklardır
İsim: ömer | Tarih: 10.01.2011 21:59:21
Bizim insanımız kadar kendi geçmişini kötüleyen başka bir millet varmıdır acaba çok merak ediyorum? Bir millet geçmişine bu kadarmı düşman olur anlamak zor
İsim: sezen bozdogan | Tarih: 10.01.2011 21:59:21
BÖYLE REZALET BİR DİZİ OLAMAZ SULTAN SÜLEYMAN GİBİ ŞEREFLİ BİR İNSANI NASIL REZİL EDERLER ALLAH BUNU YAPANLARIN YANINA BIRAKMAZ SHOW TV'Yİ PROTESTO EDİYORUM...
İsim: sinan leylak | Tarih: 10.01.2011 21:59:21
hoşgörü ve diyalog un verdiği cesaretle, hıristiyanlik kutsal, islamiyet ve osmanlı barbar gösterilme gayesinden başka bir işlenti yok
İsim: yasin | Tarih: 10.01.2011 21:59:21
hiç izlemedim fıragmanını gördüğümde kıyamet yaklasıyo dedim sadece denk gelmesin die uğraşıyorum
İsim: zehra yılmaz | Tarih: 10.01.2011 21:59:21
derhal kaldırılması lazım..ecdadın kemikleri sızlıyor!...
İsim: nihal | Tarih: 10.01.2011 21:59:49
Ben 15 yaşında bi lise öğrencisi olmama rağman bu dizinin Türk ecdadına yapılan bi hakaret olarak kabulleniyorum..ve bu dizinin kaldırlmasını israr ile istiyorum
İsim: kerim | Tarih: 10.01.2011 21:59:49
kurtlar vadisi terörün 2.ci bölümünün yayınlanmasını hazmedemediler cesaret göstermediler yayından kaldırdılar fakat ecdadımızı resmen aşağılayan böyle iğrenç bir filmin yayınlamasına da göz yumuyolar bu diziyi izleyen tepki göstermeyen herkesi ve hükümeti KINIYORUM YAZIKLAR OLSUNNN bizi ne hale getirdiler!!!
İsim: lokman çolakoğlu | Tarih: 10.01.2011 21:59:49
ecdadımıza karşı yapılan hakaret ve aşağılamayı kabullenmem mümkün değildir.
derhal yayından kaldırılmasını istiyorum. moralimi bazdu. selamlar.
İsim: ali haberdar | Tarih: 10.01.2011 21:59:49
hesapları geri tepti. millet tarihini daha iyi öğrenmeye başladı. AKP hükümeti bakalım nasıl bir tavır alacak. Kanuni'ye bir koruma konunu bir an evvel TBMM den çıkarılmalıdır.
İsim: nihat kayhan | Tarih: 10.01.2011 18:42:12
filim hakındaki düşünçem rezalet türkiye bu diziyi hemen kaldırması lazım
İsim: sanane | Tarih: 10.01.2011 12:58:38
Alem Osmanlıya hayran bizimkiler...demiyeceğim çünkü ; bizden değiller bir kısım lobi osmanlı üzerinden islamı karalamaya çalışıyorlar ama nafile her tarih kitabını açsın okusunlar SAPIK SÜLEYMAN DEĞİL MUHTEŞEM SÜLEYMAN diyorlar......
İsim: H. TAŞCI | Tarih: 10.01.2011 12:58:38
AKP TAM GAZ. BATILA RAMAK KALDI. İCRAATLARA DEVAM. KANUNİ AMCA KUSURUMUZA BAKMASIN. EY MİLLET BİZİ İZLEMEYE DEVAM EDİN. SİZE DAHA NELER SEYRETTİRECEĞİZ.
İsim: erhan AYDINLI | Tarih: 10.01.2011 10:25:07
SAPIKLAR KENDİ FANTAZİLERİNİ SENERYO YAPMIŞLAR.
İsim: hikmet | Tarih: 10.01.2011 10:25:07
Bu ve benzeri dizilere bu ülke insanını alıştırmaya çalışıyorlar. zaten birçok dizide değerlerimiz yok sayılıyor. kendinden utanan bir zihniyetten ne beklenir ki,allah hidayet versin
İsim: adem | Tarih: 10.01.2011 10:25:07
NASIL BÜYÜTÜLMESİN ECDADIMIZLA ALAY EDİLECEK BİZLERDE OSMANLININ TORUNLARI OLARAK SUSACAKMIYIZ. NERDE KALDI O ZAMAN PEYGAMBER (S.A.V.) EFENDİMİZİN HADİSİ BİR YANLIŞ GÖRDÜĞÜN ZAMAN ONU ÖNCE ELİNLE OLMADI DİLİNLE DÜZELT ODA OLMADI KALBİNLE BUĞZ ET ODA İMANIN EN ZAYIF NOKTASIDIR HADİSİ TEPKİ VERMİYECEZDE İMANIMIZIN ZAYIF OLDUĞUNUMU BENİMSEYECEĞİZ ALLAH KORUSUN İMAN ZAYIFLIĞINDAN RABBİM CÜMLE ÜMMETİ MUHAMMEDİ
İsim: selahattin guneysu | Tarih: 10.01.2011 10:25:07
ben aslında bu diziyi yapanlardan çok kültür bakanı denen adama kızıyorum.sadece bu dizinin değil denetimsiz türk aile yapısını kökünden etkileyen dizilerin tamamından rtahatsızım.
o yüzdende şunu sormak istiyorum bu kültür bakanlığı ne için var? kültür bakanı denen adam neye bakar?
kültür bakanı diye bir bakanlığın olduğu yerde böyle bir dizinin yayına konulması bence çok utanç verici bir olay.
İsim: lamia | Tarih: 10.01.2011 10:25:07
tarihini bu kadar asagilayan ve yeni nesile yanlis tanitan baska bir ülke varmi acaba? tamami Allah dostu mesabasinde olan osmanli padisahlarini nasil bu kadar sehvetine düskün ve islamla alakasi olmayan hükümdarlar olarak tanitirlar.bence herkes elinden gelen tepkiyi vermeli ve bu dizi yayindan kalkmali.sessiz durdugumuzdan degilmidir bu degerlerimizi kücük düsürmeleri
İsim: mehmet | Tarih: 10.01.2011 10:25:19
bu zihniyetin yaptığı ehli salibe yaranmak için dinini tarihini kötülemek.bilmezlermiki ne yaparsa yapsınlar gavura yaranamayacaklarını bilmezmi bunlar be hey gafiller bu vatanın ekmeğini yiyor suyunu içiyorsunuz yeter artık bu ihanet yeter birkerde dürüst olun ama nerde sermayeleri gavur aşıklığı bunların.selam olsun ecdadımıza selam olsun vatanını seven mücahitlere lanet olsun hainlere
İsim: mehmet | Tarih: 10.01.2011 10:25:19
bu zihniyetin yaptığı ehli salibe yaranmak için dinini tarihini kötülemek.bilmezlermiki ne yaparsa yapsınlar gavura yaranamayacaklarını bilmezmi bunlar be hey gafiller bu vatanın ekmeğini yiyor suyunu içiyorsunuz yeter artık bu ihanet yeter birkerde dürüst olun ama nerde sermayeleri gavur aşıklığı bunların.selam olsun ecdadımıza selam olsun vatanını seven mücahitlere lanet olsun hainlere
İsim: MURAT | Tarih: 09.01.2011 21:50:28
BU KADAR BÜYÜTMEYİN ARKADAŞLAR. GEREKSİZ VE FUZULİ BİR KONU. DEĞMEZ
İsim: abdullah | Tarih: 09.01.2011 21:49:21
Tarihimiz resmen karalanıyor.. Bu filmi çekenler,, filmde oynayan şahıslar bunu göremiyecek kadar kör olsa gerek. Acilen kaldırılmasından yanayım. Milletimizin beynini sulandırmaktan başka birşey yaptıkları yoktur!...
İsim: alper can | Tarih: 09.01.2011 21:49:21
harem FATİH devrinden itibaren sistemleştirilmeye başladı, ne demek Kanuni döneminde yoktu demek. Fatih tüm krallık ve devltleri ortadan kaldırmaya başlayınca,asilzade kızları diye birşey de olmadı. bunun sonucunda cariye sistemine gidildi. genç osman Türk ailesinden kız aldı ve ölme gitti. amaç soyu köklü geçmişe sahip olan ailelerin kızını almayarak devletin varlığının tehdit edilmemesiydi. yoksa birden fazla kadınla beraber olmak değil. savaştan savaşa koşmuş bir seferi en az 6 ay öncesinden programlanan adamlar bu kadar harem düşkünü olmaz.
İsim: Ensarullahnur | Tarih: 09.01.2011 19:07:49
Kendi çarpık anlayışlarını ve hayal dünyalarında uyarladıkları saçmalıkları diziye yansıtmışlar. Tabii ki bilinçi yapılan bir aldatmacadır. Şuurlu biri asla bu tür hayali rezaletlere kanmaz ve bilmiyorsa bile gerçeği araştırır. İlgili merciilerin derhal müdahale etmesi gerekmektedir. Ve unutulmamaldır ki;
'TARİHİNİ BİLMEYEN BİR TOPLUM YOK OLMAYA MAHKUMDUR.'
İsim: Aydın Çetinkaya-KONYA-SARAYÖNÜ | Tarih: 09.01.2011 19:07:49
Bunlar Osmanlı tarihinin en yeksek şahsiyetlerini kullanarak,içinde cinsellik katarak reyting elde etmek istiyorlar.Kanuni hakkındaki imajları yok etmek.
İsim: hüseyin elikara | Tarih: 09.01.2011 19:07:49
Tarihimizin bu büyük insanlarını nasıl olurda bu aşağılık insanlar kötü emelleri ve çıkarları uğruna ne cesaretle böyle bir film çekebilirler.Meydanı boş mu sanıyorlar! Bu şahsiyetsiz insan bozuntuları.Devletimizin derhal gereğini yapmasını bekliyoruz.
İsim: hüseyin elikara | Tarih: 09.01.2011 19:07:49
Tarihimizin bu büyük insanlarını nasıl olurda bu aşağılık insanlar kötü emelleri ve çıkarları uğruna ne cesaretle böyle bir film çekebilirler.Meydanı boş mu sanıyorlar! Bu şahsiyetsiz insan bozuntuları.Devletimizin derhal gereğini yapmasını bekliyoruz.
İsim: ali | Tarih: 09.01.2011 19:08:17
müslümanların ahlaki yapısının ne halde olduğunu görmek için bunu yapıyorlar uyanık olup değerlerimize sahip çıkmamız lazım
İsim: mustafa ozturk | Tarih: 09.01.2011 19:08:17
bu kadar alcaklik ve kepazelik olmaz o siyonist kafalilara mi kalmis osmanli filmi yapmak onlar gitsin ariel saronun mitterandin busch un filmini yapsinlar onlar icin bu tip seyler farketmez derhal yayindan kaldirilsin ve yakilsin Allah Adamin belasini verir.
İsim: recep1453 | Tarih: 09.01.2011 19:08:17
batıl dil mensupları kendi kanlı tarihini yalan yanlış olan tarihlerini Hak gibi göstermeye çalısırken ben Hak olan tarihimin kılını bile alay edemezsiniz hele hele bır seneryodur deyipde KARALAYAMAZSINIZ!!!buna musade edemeyiz...bilinçli yapılan bu karalamalara bizde bilinçli tepki vermeliyiz!!..
İsim: fatih akbulut | Tarih: 09.01.2011 19:08:17
bu dizide oynuyanlar hiçmi şanlı şerefli tarihini bilmiyorlarmı osmanlı ipatorluğu hepsi allah dosdudur ne biçim film yapmışlar bütün müslümanların tepki göstermeleri gerekiyor ona müsade et buna müsade et zaten tv lerdeki diziler lağımdan farksız
İsim: merve | Tarih: 09.01.2011 19:08:25
başımıza ne geliyorsan olsun ne olacak deyip benliğimizi kaybetmekle geliyor bizim tarihimize hakaret varrrr hakaret buna nasıl sessiz kalalım bian önce yayından kaldırılsın çok can sıktıııı
İsim: Hülya | Tarih: 08.01.2011 18:34:54
altı üstü senaryo bu kadar abartılmasına gerek yok
İsim: hasan algan | Tarih: 08.01.2011 18:34:03
birçok tarihçinin üstünde birleştiği konu şudur ki kanuni döneminde sarayda harem yapısı yoktu.. ikinci olarak harem padişahın önüne gelen kadınla yattığı bir yer değil , enderun gibi saray kadınlarının eğitildiği güzel ahlakla donatıldığı bir yapıdır..üçüncü olarak padişahlık sıfatının yanında halifelik sıfatını da taşıyan bir kişinin bırakın homoseksüel ilişkilerini zina etmesi bile düşünülemez.. bu dizi safsatalıklarla ve tarihi yalanlarla donatılmıştır.. derhal yayından kaldırılmalıdır..
İsim: büşra koğuk | Tarih: 08.01.2011 18:34:03
derhalkaldırılması ve yerıne asıl tarıh filmı konulması

Tüm Anketler
Sizce dershaneler kapatılmalı mı?
İmralı Sürecini nasıl değerlendiriyorsunuz?
Memura verilen zam oranını nasıl değerlendiriyorsunuz?
Fransa’daki yasa tasarısının çıkmasındaki en güçlü neden sizce hangisi?
İhalesi bile tartışma yaratan 3. köprünün İstanbul için gerekli olduğunu düşünüyor musunuz?
Hükümetin Bedelli Askerlik kararını nasıl buldunuz?
Sizce Bedelli Askerlik İçin Alt Yaş Sınırı Kaç Olmalı?
Şike soruşturması kapsamında F.Bahçe Başkanı Aziz Yıldırım tutuklandı. Peki sizce Fenerbahçe küme düşürülecek mi?
Şike soruşturmaları nasıl sonuçlanmalı?
Sizce A Milli Futbol Takımı teknik direktörü Guus Hiddink ile yollar ayrılmalı mı?
12 Haziran 2011 seçimlerinde hangi partiye oy vereceksiniz?
Saadet Partisi seçimlerde nasıl bir yol izlemeli?
Genelkurmay Başkanı Işık Koşaner istifa etmeli mi?
Başbakan'ın
Muhteşem Yüzyıl dizisi hakkında ne düşünüyorsunuz?
İki dil tartışmaları hakkında ne düşünüyorsunuz?
Kürtçenin resmi dil olması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Sizce en iyi yerli sinema filmi hangisi?
'Füze Kalkanı Projesi' İsrail'e destek İran'a düşmanlık mı?
Sizce En çok hangi film izlenir?
En Çok Okunanlar
En Çok Yorumlananlar